zaterdag 30 oktober 2021

Een reactie met foto's op de blog over het rijke protestantse leven in Venlo

We ontvingen een reactie, incluis twee foto's, op de blog van Gerrit van der Vorst, klik hier voor het verhaal Rijke protestantse leven in Venlo

Mevrouw Gonnie Perrée schreef hierop het volgende:

Hallo mijnheer Van der Vorst,

Ik las uw mooie relaas over protestantisme en zag ineens dat het ging over Rozenstraat 2.

Tot circa 1951 hebben wij, mijn ouders en ik, op Rozenweg 4 gewoond. We zijn verhuisd naar Maasniel, omdat mijn vader militair bij de Genie was en bezig was met het herinrichten van de kazerne in Roermond.

Dus irgendwie zijn we buren geweest denk ik?

Nog twee foto's hierbij van Rozenweg 4 !
Bedankt voor uw verhaal!

Groet, 
Gonnie Perrée

PS: het kind links op de foto was een buurjongetje.



Met dank aan Gonnie Perrée.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten